FAQ
FAQ
- počítač, případně tablet nebo mobilní telefon
- spolehlivé internetové připojení
- Skype, Google Meet, Zoom, případně jiný nástroj, který umožňuje videokonferenční hovory a sdílení obrazovky.
Výuka probíhá pouze ve všední dny v předem dohodnutém čase. Standardně je výuka pevně stanovena na konkrétní čas, ale pokud má klient nepravidelnou pracovní dobu, lze hodiny plánovat každý týden podle aktuálních potřeb.
Pokud není dohodnuto jinak, výuka probíhá po celý rok, včetně letních prázdnin. Ve dnech, které připadají na státní svátek, se výuka nekoná.
Vyučovací hodinu můžete zrušit e-mailem na ondrova.lucka@
Pokud zrušíte hodinu alespoň 24 hodin předem, domluvíme si náhradní termín do jednoho měsíce, není-li dohodnuto jinak.
Při zrušení méně než 24 hodin předem, je hodina účtována jako odučená a náhradní termín není možný.
Platby za stornované hodiny se do dalšího měsíce nepřevádí. U firemní výuky je nutné zrušené lekce nahradit do konce smluvního období.
Platby za výuku je možné provést bezhotovostním převodem na základě vystavené faktury. Při zadávání platby je klient povinen vyplnit variabilní symbol, který je uveden na příslušné faktuře. Platby za výuku se hradí na 1 kalendářní měsíc dopředu, není-li dohodnuto jinak. Faktura na dané období musí být vždy uhrazena před započetím výuky.